חופש פעולה וכוח רב לאומי: תכנית דנון ל'יום שאחרי'

מהדורת הבוקר No Comments on חופש פעולה וכוח רב לאומי: תכנית דנון ל'יום שאחרי'

ח"כ דני דנון ב'קול חי': "אם לא נצליח לעקור את השנאה וההסתה אסור להשקיע כסף ברצועה, עדיף שיגורו באוהלים. בתוכנית שלי השיטור המקומי יהיה בידי כוח רב לאומי. גם על הגירה מרצון, מצרים כבר מדברת אחרת. מדברים על קליטת מאות אלפים באופן זמני"

דני דנון צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דני דנון (הליכוד), אומר לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי) של 'קול חי', כי ביום שאחרי המלחמה צריך לפעול להקמת כוח רב לאומי, שיכלול מדינות ערביות ידידותיות וישלוט בנושאים האזרחיים ברצועת עזה, כולל השיטור המקומי. לצד זה, הבהיר דנון כי ישראל תשמור על חופש הפעולה הביטחוני ברצועה.

"אנחנו חותרים לעסקה נוספת, אבל אנחנו עוד לא שם", אישר דנון בפתח הראיון. "ככל שאנחנו מגבירים את הלחץ הצבאי על סינוואר וחבריו בחאן יונס יהיה להם קשה יותר לתקשר. צריך לקחת בחשבון שההפוגה תשרת גם את המטרות שלהם. אנחנו צריכים להיות עקביים בנחישות להכריע את החמאס. אנחנו לא רוצים שארגוני טרור יתפסו את השלטון מחדש".

כאמור, הוא התייחס ליום שאחרי המלחמה: "אנחנו נהיה חייבים לפעול בנושאים הביטחוניים שם כמו שאנחנו עושים ביו"ש. במישור האזרחי לפעול הקמה של כוח בינלאומי שיהיה מורכב ממדינות ערביות שיש לנו הסכם שלום איתן. ירדן, מצרים, האמירויות, שיתעסק בבניית חברה ששוללת את הטרור". 

"אם לא נצליח לעקור את השנאה וההסתה אסור להשקיע כסף ברצועה", הדגיש דנון. "עדיף שיגורו באוהלים. צריך ליצור משוואה ברורה של כסף תמורת הפסקת ההסתה. השיטור המקומי יהיה בידי הכוח הרב לאומי".

עוד הוסיף דנון: "אני מדבר בתוכנית על הגירה מרצון, היום מצרים כבר מדברת אחרת. מדברים על קליטת מאות אלפים באופן זמני. אם נוציא כמה מאות אלפים זה גם יקל על מי שישאר שם".



0 תגובות